niedziela, 27 lipca 2014

Prace ogródkowe

Hej!

Odkąd przeprowadziłam się na nowe mieszkanie mam do dyspozycji kawałek ogródka. Większość zajmuje trawnik. Nawet postawili nam piękny taras, który widać we wcześniejszych postach. Niestety kompletnie nie znam się na ogrodach i pielęgnacji roślin. W domu zazwyczaj miałam kaktusy, które przy moim zapominalstwie o podlewaniu, dawały sobie nieźle radę :). Wracając do ogródka i prac z nim związanych. Podczas ostatniej wizyty mojej mamy, postanowiła ona ;), że zakładamy mini ogródek warzywno-ziołowy. Ok. W sumie fajna sprawa. Zabrałyśmy się za przekopanie skrawka ziemi, dosypałyśmy świeżej i wybrałyśmy się do znajomej po maleńkie sadzonki pomidorków koktajlowych i ogórków :) Trochę ziół miałam już wcześniej wyhodowane na kuchennym parapecie. Wszystko wsadziłyśmy i w taki oto sposób mam mały ogródek! Jeszcze wszystko jest nieduże, ale rośnie! A ja staram się moje roślinki codziennie podlewać i pielęgnować. Oto on, maleńki ogródek.
















Człowiek całe życie się uczy. Póki co zaczynam od takiego niewielkiego skrawka ziemi. Mam nadzieję, że z każdym rokiem będzie przybywać wiedzy i umiejętności. Marzy mi się piękny ogród z mnóstwem kolorowych i pachnących kwiatów. Cudownym tarasem z drewnianymi białymi meblami i dużym parasolem! Huśtawce na drzewie i karmnikiem dla ptaków...

Życzę Wam udanego tygodnia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...