sobota, 16 sierpnia 2014

Inspiracje #4. Zpagetti. Oraz chwalę się :)

Całkowicie oszalałam na punkcie Zpagetti. Odkrycia dokonałam kilka dni temu i od tego momentu nieustannie szukam ciekawych inspiracji z jego wykorzystaniem. Co prawda w szydełkowaniu jestem całkowicie zielona, ale postanowiłam spróbować. Grunt już wybadany :). W poniedziałek w moim hobbystycznym sklepiku pojawi się nowa dostawa Zpagetti. Szczególnie interesują mnie kolory szary i beżowy. Dodatkowo muszę zakupić grube szydełko. Już nie mogę się doczekać kiedy zacznę :). Ale zanim do tego dojdzie, muszę poszperać na YouTube w poszukiwaniu jakichś filmików instruktażowych dla początkujących. Może jest tutaj ktoś, kto wie co i jak?
Póki co inspirujmy się :)
























Źródło zdjęć: Pinterest




A teraz z trochę innej beczki. Chciałabym się pochwalić! Łapacz snów dostał wyróżnienie w Lipcowym Linkowym Party na blogu Żyj | Kochaj | Twórz. Totalny szok! Bo w sumie w takiej akcji brałam udział po raz pierwszy i nie liczyłam, że w ogóle zostanie zauważony, a tu od razu wyróżnienie :). Bardzo dziękuję Karolinie :D. I postanowiłam sobie, że zacznę bardziej wierzyć w siebie :) Chciałam równocześnie zachęcić innych do wzięcia udziału w kolejnej edycji (mam nadzieję, że będzie). Dzięki takim akcjom można poznać masę interesujących blogowiczek, które prowadzą niesamowite blogi z niezliczoną ilością inspiracji i pomysłów. Osobiście przez ostatni miesiąc odkryłam co najmniej kilka fajnych miejsc w sieci, do których będę regularnie zaglądać.

Życzę Wam pełnego słońca weekendu!

1 komentarz:

  1. kilka linków..chociaż juz chyba nie potrzebne:))
    https://www.youtube.com/watch?v=1bxcaEVGOQU
    https://www.youtube.com/watch?v=SsMCaZOs7SU
    https://www.youtube.com/watch?v=UomNM55Yiqg

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...