środa, 22 października 2014

Turkus w kuchni

Hei!

Uwielbiam kolor turkusowy! Do każdego wnętrza wprowadza świeżość i zawsze ładnie się prezentuje. A gdy na półce sklepowej ujrzałam tę blaszaną puszkę to oszalałam. Bez zastanowienia ją chwyciłam i popędziłam do kasy, następnie uradowana do domu i teraz do Was. Jedna rzecz, a tak zmienia charakter pomieszczenia. W kuchni od razu zrobiło się jaśniej i radośniej. Takie blaszaki bardzo lubię.









Teraz mam mały problem, bo nie wiem co będę w niej trzymać. Ciastka raczej nie. Bo rzadko takowe mam w domu, a i o linię trzeba dbać :). Mąka, cukier, może płatki na śniadanie? I tak to ze mną jest. Działam pod wpływem impulsu :). Spodobało mi się więc kupiłam (tym bardziej, że cena była zachęcająca), a teraz główkuję. Czy tylko ja tak mam?

Coś się wymyśli później :)
Pozdrawiam!

8 komentarzy:

  1. Śliczny pojemnik! :)
    Ach nie tylko Ty tak masz :)))
    U mnie też takich (podobnych) puszek ślicznych i za dobrą cenę stoi pustych bo nie wiem co w nich pochować ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uff! Całe szczęście, że nie jestem sama :)

      Również pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Piekny pojemniczek i cudowny kolorek!! Ja pewnie trzymałabym w nim coś, co uzywam codziennie, żeby zawsze mieć pretekst do korzystania z tego cudeńka:-) miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Również uwielbiam ten kolor , a pojemnik prezentuje się świetnie.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz racje, turkus coś w sobie ma, szczególnie w dodatkach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna puszka faktycznie turkus rozjaśnia wnętrza. Pozdrawiam Marta

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...