czwartek, 22 stycznia 2015

Co nowego w norweskich sklepach interiør?

Hei!

Dzisiaj przychodzę do Was z szybkim przeglądem nowości z norweskich sklepów sieciowych. Skupiłam się na trzech najpopularniejszych sklepach, w których sama bardzo lubię buszować :). Ze względu na moje noworoczne postanowienie, na razie omijam je wielkim łukiem, ale nie wiem ile jeszcze wytrzymam! Sklepowe półki uginają się pod tyloma pięknymi rzeczami! Mi już kilka wpadło w oko, jak na przykład ta biała pościel w gwiazdy, poduszka b&w lub ta żółta lampa w rozmiarze xxl (jej wysokość to aż 190cm!). Jestem ciekawa czy i Wam coś się spodoba :)











4 komentarze:

  1. Podobają mi się ostatnie propozycje..Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Te sklepy mają w sobie taki wielki magnes :) ...ta poducha (czy poszewka?) z zebrą mnie urzekła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Magda :) Same wspaniałości! Też bym się skusiła :), choć dom z gumy nie jest :)))
    Lampa i głowa jelenia - to mój faworyt!
    Miłego dnia :)
    Marta

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...