niedziela, 4 stycznia 2015

Wish List January

Hei!

Witam po raz pierwszy w nowym roku! Na wstępie dziękuję za wszystkie życzenia noworoczne, które od Was dostałam! Mam nadzieję, że wszystkie się spełnią. Było mi bardzo miło czytając wszystkie te miłe słowa :). Jeszcze raz dziękuję :)


1 | 2 | 3 | 4 | 5


Dzisiaj przychodzę z moją styczniową wish listą. Dlaczego taką stworzyłam? Ponieważ moim postanowieniem noworocznym jest zaprzestanie impulsywnych zakupów. Robiąc małe porządki w moich duperelkach zdałam sobie sprawę, że wiele z nich kupiłam tylko dlatego, że w chwili zakupu bardzo mi się podobały. Teraz mam problem, bo jednak takie fajne to one nie są, a ponadto nigdzie nie pasują. Wciąż szukam swojego stylu, a takie listy na pewno pomogą mi w jego wyostrzeniu. Mam również nadzieję, że tym sposobem uda mi się zaoszczędzić trochę pieniędzy, aby później móc je przeznaczyć na rzecz, o której od dawna myślałam, ale wydawała mi się za droga.


Dajcie znać czy, któraś z wymienionych rzeczy również zaprząta Wam głowy!

Zmykam! Dzisiaj jest duże prawdopodobieństwo na wystąpienie zorzy polarnej! Mam nadzieję, że uda mi się ją w końcu zobaczyć! Trzymajcie kciuki :)

3 komentarze:

  1. Torbę już mam od dawna, ale choruję jeszcze na ten banerek literowy. Zapraszam na konkurs do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Magdalinne, oby ci się udało to noworoczne postanowienie! :)
    Ja bardzo lubię wszelkie kubki, więc obydwa - Gree Gata i Arne Jacobsen - chętnie widziałabym u siebie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. To świetna myśl :) Ja też przyłapuję się na tym, że kupuję bez sensu :(
    O literkowych kubeczkach już marzę od dawna, a jeszcze nawet jednego nie mam.
    Pozdrawiam cieplutko!
    Marta

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...