poniedziałek, 16 marca 2015

Wyniki Candy!

Dobry wieczór :)

Czas na wyniki zabawy! Na początku chciałabym podziękować wszystkim za udział w Urodzinowym Candy! Jest mi bardzo, bardzo miło, że tyle osób zechciało, razem ze mną, świętować pierwsze urodziny bloga :) I muszę się Wam przyznać, że jestem strasznie zaskoczona frekwencją (oczywiście pozytywnie) ! Nie przypuszczałam, że do zabawy zgłosi się prawie 60 osób! Tak sobie na początku myślałam, że jak dojdzie do 20 to będzie przeogromny sukces! A tu takie zaskoczenie! 




Ok, już nie przeciągam. Wyniki już znam. "Maszyną losującą" był mój Ł. a osobą do której lecą pompony i koszyk jest...




Serdecznie gratuluję! Negatyfffko czekam na maila od Ciebie :D. (magdalena.herman87@gmail.com)

Bardzo żałuję, że nie mogę obdarować wszystkich uczestników zabawy. Jeszcze raz dziękuję Wam za udział. Na pewno w przyszłości zorganizuję nie jedną rozdawajkę, bo obdarowywanie jest strasznie przyjemne!

Pozdrawiam Was Moje Miłe :)

18 komentarzy:

  1. No serdecznie gratuluję ! A Tobie dziękuję za zabawę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za zabawę :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Nawet nie wiesz jak się cieszę!!!! Zarówno pompony jak i koszyk będą idealnie pasować do mojego nowego wystroju w mieszkaniu:) Dziękuję bardzo i już piszę maila.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje, dzięki za wspaniała zabawe zapraszam do mnie na candy http://szafa4drzwiowa.blogspot.com/2015/03/wielkanocne-candy.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za zabawę i gratuluje szczęściarze! :)
    Pozdrawiam!
    Marta :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje! Dziekuje za zabawe :)

    OdpowiedzUsuń
  7. gratulacje:) nagrody bardzo atrakcyjne
    Emi

    OdpowiedzUsuń
  8. no proszę, jaką fajną zabawę przegapiłam :(
    gratuluję zwyciężczyni i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. eh no najwidoczniej mam szczescie w milosci a nie grach!Zapraszam do 4 odlsony domu,ktory projektowalam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję i dziękuję za zabawę...

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję Szczęściarze i dziękuję za zabawę:-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...